Concello
Información da organización e estruturación do Concello
Áreas
Información da división en áreas municipais que forman o Concello
Actualidade
Información de noticias, próximos eventos, notas de prensa...
Cidadanía
Información referente ás vias de contacto co Concello e a posiblidade de transladar incidencias, sugerencias...
Dende a Oficina de Atención ao Cidadán facilitamos o envío de suxestións para mellorar a calidade dos servizos públicos, aumentar o rendemento e aforro no gasto público, simplificar os trámites ou eliminar innecesarios ou calquera outra medida para aumentar a satisfacción dos cidadáns.
As reclamacións non serán un recurso administrativo nin a súa presentación interromperá os prazos establecidos na normativa vixente. A presentación de queixas non implica, de ningún xeito, a renuncia ao exercicio doutros dereitos e accións que poidan exercer os cidadáns.
O dereito a presentar queixas e suxestións corresponde a todos os cidadáns e pode ser exercido por calquera persoa física ou xurídica sen ningunha limitación.
As reclamacións e suxestións serán tratadas de xeito individualizado e cun seguimento da súa tramitación. Deberán conter polo menos o nome e apelidos, o enderezo, o documento nacional de identidade ou o seu equivalente e a exposición do seu obxecto.