Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A Concellería de Xuventude e a Concellería de Asuntos Socias organiza conxuntamente un Campamento de Verán Infantil-Xuvenil para 50 nenos/as (30 plazas para Asuntos Sociais e 20 para Xuventude).

Esta actividade, englobada na campaña de ocio e tempo libre da Concellería, esta destinada a menores de entre 9 e 14 anos de idade.

O Campamento que se desenvolverá na semana do 28 de agosto ao 1 de setembro, está diseñado para disfrutar do tempo libre a través de actividades creativas e de naturaleza. Se desarrollará actividades diarias de carácter lúdico e formativo na que a comunicación as habilidades sociais e as relacións entre iguais a través do xogo, o teatro e a interacción coa natureza serán os elementos que favorezcan a diversión, a convivencia e a cooperación.

  • Xogos de presentación,cooperativos: xogos nos que a rapazada coñecera dunha forma lúdica os súas compañeiras/os.
  • Piscina de Oira: Pequena ruta cara Oira e disfrute das piscinas
  • AquaPark: Excursión o parque aquático de Cerceda onde a rapazada pasara o día disfrutando das distintas piscinas, tobogáns, etc.
  • Excursión a praia: Día na praia onde disfrutaran de xogos,construcións de area,carreiras de relevos na area e no mar, etc. 
  • Castrelo de Miño: disfrutarn do entorno do embalse con diferentes xogos deportivos, xincanas, etc. e disfrutaran da piscina de Castrelo de Miño, durmiran no albergue e disfrutraran no xogo nocturno da noite. O venres disfrutaran do embalse a través de diferentes actividades de auga, kaiak, vela, pedaleta, etc

A Concellería de Xuventude dende o luns 3 de xullo as 09:00 horas abrirá o prazo para presentar as solicitudes para optar a unha das 20 prazas para nenos/as e adolescentes do Campamento de Verán 2017..

As Inscricións e a documentación requerida para participar, se facilitará na Concellería de Xuventude sita na Praza de San Martiño no 2 baixo -dereita. Teléfono 988 388154.

Unha vez cuberta se presentará por Rexistro Xeral do Concello de Ourense en horario de 09:00 horas a 14:00 horas da mañá.

CONCELLERÍA DE XUVENTUDE

Praza de San Martiño no 2 baixo

32005 – Ourense

Tel. 988388154

Documentación anexa

Listado de seleccionados (pdf)

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.