Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense vén de presentar os cinco programas de Familia da Concellería de Sanidade, que se promocionan desde o 24 de outubro a través da campaña “Educa en respecto e Solidariedade”, e cos que pretenden orientar as nais e pais da cidade na educación dos seus fillos.

A través da Escola de Nais e Pais, do servizo Smaff e do Ociourense, o departamento de Sanidade atendeu a 659 familias da cidade o pasado ano. Coa posta en marcha do programa Sabes e da campaña promocional, o Concello pretende “ampliar o número de usuarios e apoiar os educadores no proceso evolutivo, educativo e madurativo dos nenos”, en palabras do alcalde de Ourense, Jesús Vázquez.

Co obxectivo de fortalecer o papel referencial e potenciar a comunicación e as habilidades sociais na familia, necesarias para favorecer un bo clima emocional e de relación, o Concello de Ourense quere fomentar as boas prácticas a través do primeiro axente socializador, que é a familia. “Este Concello entende a necesidade de que os educadores fortalezan o seu papel referencial establecendo límites claros e normas que orienten o comportamento dos seus educandos”, comentaba o rexedor en rolda de prensa.

Estes límites e normas serven de guía para substituír o control exterior das súas condutas por un control interno, o que facilitará que na adolescencia, idade na que adoitan aparecer os primeiros problemas, os máis novos poidan responder á presión externa de xeito responsable.

Os programas da Concellería de Sanidade queren, así mesmo, funcionar “coma un todo entrelazado, non só porque enriquecen a programación senón porque tamén nos axudan a coñecer aos usuarios”, sinalaba a técnica da Concellería, Luísa Rodríguez Arias.

Así, a través da Escola de Nais e Pais quérese facilitar unha ferramenta de apoio e orientación aos pais para educar os fillos; o SMaFF, un servizo que entrou en funcionamento en 2012, serve para que os pais que se enfrontan por vez primeira aos problemas da adolescencia saiban como actuar; Ocio en Familia procura o lecer conxunto favorecedor da comunicación; o programa Sabes, en colaboración coa Concellería de Asuntos Sociais, nace para poñer en valor as mulleres emigrantes ou en risco de exclusión social; e a Educación para a autonomía pretende evitar a sobre protección dos fillos para que medren nun entorno crítico e maduro.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.