Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense e a empresa concesionaria do servizo de limpeza na cidade Ecourense poñen en marcha a campaña “En Ourense presumimos dun Nadal Ecolóxico" cun programa de actividades divulgativas e de sensibilización para fomentar boas prácticas na xestión de residuos e que veciños e veciñas depositen o lixo nos contedores axeitados, e colaboren coa reciclaxe, a reutilización e a redución de residuos.

O concelleiro de Limpeza, José Araújo, asistiu ao inicio da campaña, no barrio da Ponte, onde asegurou que “malia que Ourense está á cabeza de Galicia na reciclaxe, é moi importante insistir nos elementos impropios que se recollen nos diferentes contedores”.

Unha comitiva dos Reis Magos Ecolóxicos cos seus paxes percorrerán as principais rúas e barrios da cidade informando e concienciando á poboación para que este Nadal depositen cada residuo no seu contedor, reduzan na medida do posible o empaquetado, reutilicen bolsas e envoltorios dos regalos... En definitiva, animalos a que reciclen e a que lle dean unha nova vida aos residuos que xeran.

Calendario de actividades

Os Reis Magos comezaron o 26 de decembro na Ponte Vella a súa andaina, que continuará ata o día 31, en horario de 10:30 a 14:00 e 16:00 a 19:00 horas, percorrendo as rúas de:

  • Martes 27: Salesianos, Progreso, Ervedelo, Santo Ángel, O Couto.
  • Mércores 28: Alameda, As Burgas, Xardín do Posío.
  • Xoves 29: Rúa do Paseo, Parque de San Lázaro.
  • Venres 30: Sto. Domingo, Pza das Mercedes, Paz Nóvoa, Praza Maior.
  • Sábado 31(10:30 a 14:00h) rúa do Paseo e Praza de San Antón

Contacontos de temática medioambiental

A campaña inclúe tamén Contacontos de temática mediambiental, dirixidos a pequenos e maiores, que terán lugar do 29 ao 31 de decembro. Nas actuacións do contacontos, estará tamén presente a comitiva dos Reis Magos. As actuacións terán lugar os días e horas seguientes:

  • Xoves 29, 12:00-13:00 h, Rúa do Paseo fronte ao Parque de San Lázaro
  • Venres 30, 12:00-13:00 h na Praza de Paz Nóvoa
  • Venres 30, 16:30-17:30 na Praza Maior
  • Sábado 31, 12:00-13:00 h na Praza de San Antón

Accións no local do Centro Cultural Queixumes dos Pinos

O programa de actividades complétase cun obradoiro de construción de instrumentos musicais con material reciclado: desde hoxe 26 de decembro, luns ata o xoves, 29 de decembro, de 10:00 a 12:00, no Centro Cultural Queixumes dos Pinos. Para participar é preciso inscribirse no local desta asociación.

O venres, 30, ás 17:30h, terá lugar a interpretación dun vilancico cos instrumentos construídos, unha vez rematada a sesión do contacontos, a modo de clausura do obradoiro.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.