Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Este domingo, 19 de novembro, desenvolverase polas rúas de Ourense a edición 41 da Carreira Pedestre Popular do San Martiño, que este ano conta con 10.958 inscritos nas diferentes categorías: Absoluta (4.268), Escolar (3.937) e Cativos (2.753). A primeira delas terá que cubrir 10.000 metros (homologados pola Federación Galega de Atletismo

A saída dos diferentes grupos de idade producirase desde a Ponte do Milenio ás 11:00, 12:30 e 13:15 horas respectivamente, e contará coa presenza de Alejandro Blanco, presidente co Comité Olímpico Internacional (COE), Agustín González, presidente do Club Adas do Barco, presente durante máis de 25 anos ao deporte escolar e ao atletismo desde máis de 25 anos, e Emilia Mesa, atleta ourensá de campioa en diferentes probas na categoría de veteranos.

A Organización disporá dun servizo de gardarroupa pero non se responsabiliza dos efectos depositados no interior das bolsas. A entrega de trofeos terá lugar ás 13 horas na Cancha Central do Pavillón dos Remedios.

A Concellería de Voluntariado disporá, como cada ano, un total de 40 persoas que colaborarán no desenvolvemento da proba, “unha axuda de incalculable valor”, segundo sinala a responsable dese departamento, Sofía Godoy.

Podes atopar toda a información para os corredores no espazo web do Consello Municipal de Deportes.

Cortes de tráfico.

O desenvolvemento da proba obrigará a pechar ao tráfico diferentes tramos polos que transcorre o circuíto. O primeiro dos cortes producirase ás 07:00 horas na Avenida Pardo de Cela. A partir das 08:00 horas pecharase a Ponte do Milenio e a Glorieta Nexus VI (así coma os seus accesos) ata as 14:00 horas. A partir das 10:30 horas pecharanse o resto das rúas polas que pasará a proba absoluta. A circulación procedente da rúa Alfredo Brañas desviarase polo Peliquín, mentres que os que circulen pola avenida de Marín serán desviados por Alfredo Brañas.

A Policía Local aconsella empregar itinerarios alternativos no caso de ter que conducir: Oira e ponte Novísima para cruzar o río Miño; para a zona Sur e Oeste, circular polo Polvorín; rúa Manuel Murguía e A Farixa; no caso da zona Sur e Leste, facelo polo barrio de San Francisco e a rúa Nosa Señora da Saínza.

Sportur.

Este sábado, no marco do I Salón do Deporte e do Turismo activo que se celebra en Expourense, terá lugar a entrega dos premios do Correndo x Ourense 2017, o circuíto de carreiras populares que se celebran polos diferentes barrios da cidade.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.