Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Deporte e solidariedade volven darse a man coa celebración da I Andaina Solidaria do Ourense Club de Fútbol a beneficio dos Proxectos de Infancia da Cruz Vermella en Ourense, e que se celebrará o vindeiro domingo 19 con saída e meta desde Oira. A actividade foi presentada nas instalacións do pavillón dos Remedios, onde o concelleiro Mario Guede salientou a “importancia do deporte como instrumento social” e deixou abertas as portas do Consello Municipal para todo tipo de actividades deste tipo.

Inscrición

O prazo de inscrición péchase o vindeiro 16 de febreiro, e para anotarse haberá que ingresar 3  euros na conta bancaria habilitada para a ocasión. Tamén se poden facer achegas solidarias co chamado dorsal 0. Os dorsais poderanse recoller nas oficinas do club en horario de 17:00 a 21:00 horas ou hora e media antes da saída.

A vicepresidenta en Ourense da Cruz Vermella, Nora Sola, agradeceulle a implicación do Ourense Club de Fútbol na organización de esta Andaina solidaria, así como ao Concello e Deputación de Ourense e ás empresas colaboradoras. Os fondos recadados destinaranse aos proxectos de Infancia da Cruz Vermella en Ourense, que só o ano pasado contaron na cidade con 134 participantes entre os programas de promoción do éxito escolar e a inclusión social.

Proxectos para a infancia

Entre as actividades do proxecto atópanse o apoio educativo, onde se traballan técnicas de estudo e o seguimento académico e la realización de tarefas escolares e reforzo de materias específicas; a entrega de merendas e de lotes de material escolar, así como axudas económicas relacionadas coa escolarización e o rendemento académico: bolsas de comedor, transporte, vestiario, gafas o actividades extra escolares. Todas estas actividades compleméntanse cun servizo de soporte ás familias no que reciben información, orientación e apoio socio-educativo en aspectos relativos á escolarización e educación temperá.

“Non se trata só de acadar o logro académico, senón que hai que buscar a inclusión e a participación dos nenos e nenas e das súas familias no proceso educativo e na comunidade á que pertencen”, sinalou Nora Sola.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.