Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A Praza Maior, epicentro das festas de Ourense 2017, recibiu a visita de 20.000 persoas nos concertos celebrados ao longo da semana. Son as cifras que extrae a Concellería de Cultura, e que se suman ás 45.000 que pasaron pola praza do Bispo Cesáreo, as 10.000 que asistiron á Batalla das Flores ou ás máis de 6.000 que presenciaron os espectáculos de teatro da Alameda.

“A análise dos datos reflicte un balance máis que positivo”, manifestaba o alcalde, Jesús Vázquez, na rolda de prensa de valoración. “As Festas supuxeron un esforzo organizativo” que tamén se trasladou á seguridade, un aspecto moi valorado por asistentes e organizadores.

“A programación das Festas tratou de conxugar diferentes sensibilidades; a variada selección de propostas musicais foi valorada e a xente respondeu a elas, que era do que se trataba”, salientaba Vázquez Abad, quen presumía dunha “oferta digna e atractiva” durante os nove días de festexos.

No tocante á oferta musical, o concerto máis masivo foi o de Iván Ferreiro, con 3.566 espectadores en hora punta. Sumados aos concertos de Los Puntos (1.267), La Edad de Oro del Pop Español (3.506), Los Diablos (2.293), Burning (2.208), Caxade (903), León Benavente (1.083) e Carlos Jean (1.900), fixeron un total de 17.000 espectadores. Estes aforos producíronse nos momentos de máximos de persoas na Praza. “A estes totais habería que sumarlles unha renovación do 25% de público cada hora”, explicaba o rexedor.

Na rolda de prensa tamén se deron os datos de asistencia aos concertos do Posío: Sweet California (2.000) e Ourense Dance (1.500); Enofestival (400 entradas vendidas nos primeiros 20 minutos nos que se puxeron á venda), concertos da Praza de San Martiño (500 de media, cheo total) ou Praza do Ferro (300 de media) e as orquestras (5.000), moi valoradas polos asistentes.

Fóra da música, o teatro de rúa sumou máis de 6.000 espectadores, o espazo para bebés estivo ateigado nos dous pases diarios, e a aposta polo microteatro na Sala Valente rexistrou cheos en catro de cada seis pases diarios.

A batalla de Flores (10.000 asistentes), o Mercado medieval -cunha participación limitada a 70 postos por cuestións de seguridade- e o Street Foud foron outros dos grandes acertos destas festas.

O Street Foud, un acerto

“Aínda que o volume de negocio resulta moi difícil de cuantificar, a valoración de todos os participantes do Street Foud, sen excepcións, superou as expectativas e animounos a participar en futuras edicións”, dixo Jesús Vázquez. Como balance, un total de 38 expositores -18 food trucks, 5 deles ourensáns e outras furgonetas chegadas doutras partes de Galicia, Madrid, Euskadi- ademais de 20 tendas de emprendedores dos sectores da arte, a moda e as novas tendencias, 18 delas, xestionadas por ourensáns. “Gáñase así un espazo de máis de 2.000 metros cadrados para as festas da cidade: Un espazo de lecer, céntrico, moi próximo ás actividades da Praza Maior e de todo o casco Histórico e con animación e vida propia... un acerto”.

Polas súas actividades, entre as que se atopaban actuacións musicais e escénicas diarias, pasaron 45.000 persoas, unha media de 5.000 por día.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.