Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A campaña de Nadal Ourense con Luz Propia chega á súa fin este xoves 5 coa celebración da tradicional Cabalgata de Reis e, ao remate e por vez primeira, cun innovador espectáculo de fogos artificiais nas marxes do río Miño a cargo da pirotecnia Josman. As súas maxestades chegarán á estación de tren Empalme ás 18:00 horas, e desde alí iniciarán un percorrido polas rúas da cidade atravesando a avenida das Caldas, a ponte Romana, Progreso, e Doutor Marañón para, ás oito do serán, facer a entrada na Praza Maior.

O séquito real estará composto por preto de 300 persoas entre animación e figurantes, que irán sobre as súas carrozas e animando a todos os ourensáns que se acheguen ao percorrido. Pechando o desfile estarán os servizos de limpeza, que irán restablecendo a normalidade ao paso da cabalgata. Logo da Praza Maior, onde as súas maxestades se dirixirán aos nenos alí congregados, a comitiva trasladarase até a Comisaría da Policía Local, en na rúa Victoria Kent, escoltados por vehículos policiais e de Protección Civil.

O nivel 4 de alerta antiterrorista, decretado no conxunto do Estado no mes de decembro, fará que a Policía Local e a Policía Nacional estean coordinadas para o normal desenvolvemento das actividades baixo a máxima seguridade.

Logo da cabalgata, fogos artificiais

Os actos do xoves pecharanse cun espectáculo pirotécnico que quere, por vez primeira, unirse á maxia da noite. Así, desde a marxe dereita do río Miño, a pirotecnia Josman realizará unha pioneira demostración de luz e cor que lle poña o broche á xornada máis entrañable das festas do Nadal.

Por este motivo, a rúa Ribeiriño manterá pechada desde mediados da tarde por motivos de seguridade. A Policía Local manterá igualmente un dispositivo de control para que o público non invada a estrada N-120 durante o espectáculo pirotécnico.

Cortes de tráfico: itinerarios alternativos no barrio da Ponte.

A Policía Local recoméndalle aos condutores que traten de evitar o acceso ao percorrido da Cabalgata, xa que haberá diversas rúas pechadas por tal motivo. O primeiro corte de tráfico producirase ás 17:00 horas no barrio da Ponte: anularase o acceso á avenida das Caldas e xa non se poderá acceder á explanada da estación de tren. Algúns dos itinerarios alternativos propostos pola Policía Local son os seguintes: a circulación que proveña da estrada de Vigo (N-120) ou de Madrid (N-525) cara a Santiago terá que acceder pola estrada de Monforte (N-120) e viceversa.

A circulación que baixe pola avenida de Santiago deberá acceder á avenida de Marín e Ponte Nova. Cando a cabalgata cruce a ponte romana abrirase o tráfico nos tramos descritos.

Cortes de tráfico: itinerarios alternativos no centro da cidade.

Pouco antes das 18:00 horas pecharase ao tráfico rodado o resto do itinerario. Por iso, debe evitarse circular desde o Xardín en sentido centro cidade ou acceder á rúa Progreso desde o Pavillón dos Remedios, avenida da Habana, Sáenz Diez, Juan XXIII ou Parada Justel. Os itinerarios alternativos son amplos, tanto por San Francisco, Couto ou Centro Cidade a través de Curros Enríquez.

Do mesmo xeito, retiraranse os veladores instalados na rúa Progreso para o mellor tránsito do público, volvendo todo á normalidade logo de que os servizos de limpeza recollan o lixo da cabalgata.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.