Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O vindeiro 14 de decembro a cidade de Ourense acolle o foro 'Solucións concretas ao problema do botellón', unha reunión de expertos de campos tan diversos coma os servizos sociais, a sanidade e condutas adictivas, colectivos xuvenís, seguridade, educación, psicoloxía e socioloxía, xunto a representantes do Concello de Ourense.Organizado pola Fundación Galega contra o Narcotráfico, celebrarase no salón de actos da Delegación Territorial da Xunta de Galicia en Ourense coa colaboración do Concello de Ourense a través da área de Sanidade.

A importancia deste foro quere reducir as altas taxas de consumo de alcohol, un problema sanitario de primeira magnitude na sociedade actual, con importantes causas e derivacións de orde psicolóxico e social que afectan a toda a comunidade. O problema toma unha especial gravidade no relativo ao consumo na mocidade, porque incrementa notablemente as posibilidades de adicción, así como polos graves danos sanitarios, psicolóxicos e de relación que comporta.

Neste contexto, fai anos que a explosión do fenómeno denominado “botellón” incrementou de xeito exponencial os prexuízos e riscos asociados ao consumo de alcohol, debido, entre outras, as seguintes razóns: O fomento da inxesta de grandes cantidades de alcohol, que provoca un grande incremento dos danos que esta substancia causa sobre o organismo; a diminución da idade de inicio no consumo, multiplicando danos e posibilidades de adicción; a posibilidade de iniciarse ou de aumentar o consumo noutras substancias psicoactivas; a redución do risco percibido, especialmente pola mocidade; a normalización do consumo de alcohol; e a extensión da práctica do botellón coma un acto social entre amplos sectores da nosa mocidade.

A banalización do consumo masivo de alcohol, a pouca percepción de risco que ten a mocidade así como a dificultade das intervencións neste colectivo, definen unha realidade difícil, un problema coñecido pero en absoluto resolto, ante o que é necesario intervir.

Expertos de diferentes materias

O foro, de carácter profesional, terá invitados procedentes de servizos sociais, sanidade e condutas adictivas, seguridade, educación, psicoloxía e socioloxía, xunto a representantes da administración municipal, autonómica e estatal; e por suposto, representantes de colectivos xuvenís. As súas propostas serán elevadas ás administracións competentes e autoridades para que sexan de aplicación inmediata.

Entre os relatores máis destacados cómpre salientar as intervencións de Patricia Santa Olalla Peralta, xefa de servizo na Subdirección General de Coordinación de Programas del Plan Nacional sobre Drogas; a da Valedora do Pobo, Milagros Otero Parga; Antonio Rial Boubeta. Profesor da Facultade de Psicoloxía da USC e autor de traballos para o Valedor Pobo sobre consumo alcohol na mocidade; Manuel Couceiro, presidente da Fundación Galega contra o Narcotráfico; ou Breogán Rivo, xefe do Grupo Operativo da Policía Autonómica.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.