Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O 9 de maio tivo lugar a xuntanza do Consello Municipal de Persoas Maiores, órgano permanente de participación sectorial, con funcións de informe e proposta en cuestións referentes ás súas competencias, buscando a mellor solución para acadar o maior nivel de benestar posible así como a autonomía e a integración social das persoas maiores do municipio. Reactívanse así os consellos municipais de persoas maiores e de servizos sociais para potencialos como órganos de participación e de asesoramento nas políticas municipais.

Nos consellos participan os 4 grupos políticos con representación municipal, administracións, entidades e asociacións do ámbito da saúde e o benestar social que desenvolven o seu labor na cidade.

Presidida pola concelleira de Asuntos Sociais, Sofía Godoy, o cerne da xuntanza celebrada esta mañá no Centro Cívico Colón consistiu na presentación polo miúdo dos programas que o Concello de Ourense pon á disposición das persoas con falta de autonomía ou dependencia, recursos de vital importancia para as persoas maiores: Axuda no fogar, comedor sobre rodas, teleasistencia, centro de día, programa de actividades para o envellecemento activo que se desenvolven en centros cívicos e outros espazos municipais.

Tamén se avanzou a vontade de impulsar o traballo da comisión constituída no seu día para que Ourense sexa cidade amigable para as persoas maiores.

Consello de Servizos Sociais

Con similar finalidade celebrouse tamén, o pasado martes 2 de maio, a xuntanza do Pleno do Consello Municipal de Servizos Sociais, órgano de participación cidadá e das asociacións nos asuntos municipais desta área.

Neste caso, o obxectivo principal do encontro foi informar por parte do Concello, acerca das convocatorias de:

  • Subvencións a asociacións e entidades sen ánimo de lucro, en materia de servizos sociais, cuxa convocatoria se publicou o día 8 de abril no Boletín Oficial da Provincia.
  • Axudas para a adquisición de libros e de texto e comedores de escolares para unidades de convivencia en desvantaxe social e con menor poder adquisitivo, de acordo coa convocatoria publicada no BOP de 15 de abril
  • Programas de actividades en centros cívicos e de envellecemento activo para o ano 2017.

Na xuntanza acordouse realizar unha reunión no mes de xuño para avanzar na guía de recursos que está a elaborar un grupo de traballo e que recollerá os diferentes recursos asistencias que ofertan as asociacións e entidades en Ourense. Un traballo que se atopa bastante avanzado, ao que se lle quere dar un impulso definitivo para poñelo a disposición da cidadanía.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.