Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Un total de 169 mulleres participaron nos programas de inserción sociolaboral do Concello de Ourense durante o ano 2016 a través de 16 actividades formativas dirixidas á inclusión no mercado de traballo das persoas en risco de exclusión social. En total, foron 283 persoas as que participaron nestes itinerarios do programa Imedra organizados desde a Concellería de Asuntos Sociais e en colaboración con outras institucións.

A través dos programas Imedra, de Inmigración e de Minorías étnicas ofertáronse un total de 2.110 horas de programas, entre os que destacan o de Operacións Básicas de Cociña, Competencias Clave niveis I e II (Matemáticas, lingua castelá, lingua galega..), Atención Sociosanitaria a persoas dependentes en institucións, Actividades de Venda, Alfabetización e desenvolvemento persoal ou Integración na Sociedade de Acollida. A actividade máis demandada foi a da formación teórica para o carnet de conducir, con 35 participantes mulleres por 10 homes.

A Concellería de Asuntos Sociais tamén colaborou con outras instituciójns para estes itinerarios formativos: coa CEO, a través do programa ConBoRumbo, con CIMO a través do EmpregaT ou con Sustinea -Un rural para todos-, nos que participaron 60 mulleres.

Porén, segue a notarse certa desigualdade de roles en cursos coma o do Manexo de carretilla elevadora (30 homes ningunha muller) ou Agricultura Ecolóxica (23/2), fronte á Atención Socio sanitaria (13 mulleres por ningún home) ou alfabetización (15 mulleres por ningún home).

Prácticas en empresas para 15 alumnos

O Concello de Ourense, a través do Programa de Inclusión Sociolaboral Imedra, asinou convenios de colaboración con seis empresas da cidade para a realización de prácticas non laborais dirixidas a un total de 15 alumnos do curso de Limpeza de superficies e mobiliario en edificios e locais. Este curso forma parte das accións formativas dirixidas a persoas en risco de exclusión social do Concello de Ourense e están cofinanciadas polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional e polo Fondo Social Europeo.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.