Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Este martes, 21 de marzo, tivo lugar o acto de clausura e remate do Obradoiro de Emprego “Ourense Termal” que ofreceu formación e capacitación profesional a 40 persoas e permitiu realizar melloras na ribeira termal e no entorno do Centro de Interpretación das Burgas.

O alcalde, Jesús Vázquez, puxo en valor a importancia destes traballos, que permitiu acondicionar segundo a normativa vixente os locais destinados a bar-cafetería, tenda e punto de información no Centro de Interpretación das Burgas. “Un traballo fundamental para sacar, proximamente, a concesión da explotación dos apartamentos turísticos, que contan grazas ao voso traballo con renovado acceso e escaleiras no edificio da rúa do Baño”.

Jesús Vázquez tamén lles manifestou os seus parabéns aos participantes no obradoiro: “Noraboa por animarvos a participar da formación. Formación que sempre nos axuda a ser mellores: individual e socialmente. Por que digo isto? Individualmente... Porque logo destas horas de formación xa tedes capacidades en traballos de carpintería e mobles, e no acabado de ríxidos e urbanización. Están dentro de vós, pois vides de facer esta formación pero, sobre todo, están recoñecidas con estes diplomas que xa tedes nas vosas mans. Unha clave á hora da búsqueda de emprego, unha nova ferramenta".

No seu discurso o edil destacou que "as cidades medran coa mellora de todos os seus cidadáns. E as probas están aí: Grazas ao voso traballo, Ourense conta con novas e con mellores instalacións en dous dos emprazamentos máis estratéxicos da nosa cidade: no paseo da ribeira termal, e na contorna do Centro de Interpretación das Burgas”.

As obras realizadas

Ademáis, o rexedor ourensán desgranou as obras realizadas durante os seis meses de formación: “Nas ribeiras do río Miño, o lugar de lecer elixido por centos de ourensáns cada día e o puntal da nosa oferta turística cara ao exterior, colocamos 200 novos metros de canaleta para a recollida de augas; puxemos 5 novos bancos; renovamos varandas e engadimos 30 metros máis delas na zona do Muíño da Veiga para protexer a roda.

O alcalde destacou que o proxecto serviu para "facerlle máis doado o acceso e o desfrute das termas aos seus usuarios: para iso, optimizamos o acceso ás estacións termais retirando obstáculos innecesarios. Colocamos 15 monolitos con instruccións para o bo uso das instalacións termais, tanto na zona de Outariz como na do Tinteiro".

"Os ourensáns e os visitantes poden, agora, acceder tranquilamente ao recinto termal en bicicleta, pois xa está mellorado o aparcamento. Moverse por Ourense en bici, ir ás termas en bicicleta, xa non é unha utopía. Pero non só se trata de chegar: unha vez nas instalacións termais, o usuario atoparase con todas as taquillas acondicionadas: eliminanouse o sistema de moeda e e todas as taquillas están habilitadas para empregar candado. Pero os ourensáns non só veñen ao lecer, tamén veñen pola saúde: co arranxo da tarima e do lavapés no Tinteiro, dámoslle valor a unha zona que de por si é moi aprezada por todos nós. O voso traballo tamén se nota na contorna do Centro de Interpretación das Burgas. Non podemos sacar peito do que non temos. Pero temos unha estación termal de auga minero medicinal en pleno centro histórico de Ourense. E queremos dotala dos mellores servizos: queremos unha zona de estancia anexa ao Centro de Interpretación, e para iso acondiciomos os locais destinados a bar-cafetería, tenda e punto de información no Centro de Interpretación das Burgas”.

No remate da súa intervención, o alcalde de Ourense sinalou que “unha vez máis, grazas por axudarnos a manter a imaxe de Ourense como lugar ideal para vivir, o que tamén vai repercutir na imaxe de Ourense como destino turístico apetecible. Presumimos de ser a Capital termal de Galicia. Todos colaboramos en manter esa imaxe, e todos disfrutamos desa mellora da calidade de vida”.

Na clausura do obradoiro e entrega de diplomas participaron, ademáis do alcalde de Ourense e dos concelleiros de Termalismo e Infraestruturas, Jorge Pumar e José Araújo, o director xeral de Orientación e Promoción da Xunta de Galicia, Alfonso Marnotes; así como a delegada territorial do Executivo Galego en Ourense, Marisol Díaz.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.