Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O salón de plenos do Concello de Ourense acolleu na tarde do 17 de novembro o acto de entrega dos premios da décima edición do concurso de pinchos Sabores de Ourense – edición Outono 2017 que organiza a Concellería de Turismo e Termalismo coa Unión de Hosteleiros de Ourense (UHO). A Cuqueira da Lourdes, Atarazana e A saia da Carolina elaboraron os tres pinchos gañadores desta edición, na que participaron un total de 46 establecementos da cidade.

O xurado profesional, composto por Jesús Prieto Marquiegui e Jesús Prieto Serrano (Restaurante Serrano de Astorga), Manuel Núñez (Restaurante Arume de Barcelona), Manuel Domínguez (Restaurante Lúa de Madrid), e Daniel López (Restaurante O Camiño do Inglés de Ferrol), concedeu os seguintes premios:

  • 1º Premio: A Cuqueira de Lourdes polo seu pincho Cuquiburger
  • 2º Premio: Adega das Caldas polo seu pincho Camiño de Santiago
  • 3º Premio: Sanmiguel polo seu pincho Outono 8.0

No tocante ao premio do público, e logo de facer o reconto das 1.820 papeletas depositadas nas urnas -do que se colixe que, cando emnos, foron 5.460 os pinchos elaborados nesta edición-, os premios repártense da seguinte forma:

  • 1º Premio: Atarazana polo seu pincho Flor de outono
  • 2º Premio: A Casita do Pulpo polo seu pincho Roliño de outono
  • 3º Premio: A Casa do Pulpo polo seu pincho Petisco churrasco

Na categoría Premio Pincho Celíaco, outorgado pola delegación ourensá da Asociación de Celíacos de Galicia, o máximo merecemento recaeu no pincho Camiño da Prata, elaborado por A saia da Carolina.

Ademais destes premios, no acto tamén se repartiron os premios individuais entregados polos patrocinadores entre todas as persoas que participaron no premio do público, así coma os premios #SaboresdeOurense -para os máis votados a través da aplicación móbil co mesmo nome-, que foron os seguintes:

  • 1º Premio: A Cuqueira de Lourdes polo seu pincho Cuquiburger
  • 2º Premio: Atarazana polo seu pincho Flor de outono
  • 3º Premio: Catador polo seu pincho Durum de outono

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.