Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense, a través da Concellaría de Turismo e Termalismo, e o Grupo turístico Logitravel axuntan esforzos para promocionar a cidade de Ourense cun atractivo produto que se centra en ofrecer unha viaxe personalizada e empaquetado en tren Ave + hotel + coche + actividades. Unha iniciativa pioneira no sector coa que o Concello e Logitravel buscan acompañar ao viaxeiro durante todo o proceso da viaxe, co fin de ofrecerlle unha experiencia completa e única.

O importante acordo de colaboración foi ultimado na sede central de Logitravel polo Concelleiro de Turismo e Termalismo, Jorge Pumar Tesouro, e Tomeu Bennasar, Director Xeral de Logitravel.com, tras meses de contactos e traballos previos. Para Bennasar, "este acordo supón unha aposta decidida do Grupo pola cidade de Ourense e o seu rico patrimonio termal, cultural, paisaxístico e gastronómico. Con esta iniciativa esperamos achegar este interesante destino galego tanto aos viaxeiros españois como aos estranxeiros, sobre todo aos portugueses".

Pola súa banda, o concelleiro Jorge Pumar explicou que "é un acordo moi importante para Ourense. A clave é que unha axencia en liña líder en turismo vacacional, como é Logitravel, aposte por Ourense como destino turístico, tras o éxito da campaña 'Ourense un Plan Perfecto' presentada en FITUR".

"É desde esta data, a presentación de "Ourense, un Plan Perfecto" en xaneiro, durante a feira FITUR, cando se empeza a negociar este acordo. Unha campaña que pretende reforzar a presenza da cidade nos seus principais mercados emisores, España e Portugal e en internet", explica o concelleiro de Turismo de Ourense, Jorge Pumar. A campaña aposta polos accesos en tren como punto forte do destino, aproveitando unha boa conectividade con Madrid que converte a Ourense en porta de entrada a Galicia, sendo Ourense un destino imprescindible para calquera turista que visite Galicia.

Intensa campaña de publicidade

Esta iniciativa de promoción apoiarase nunha intensa campaña de publicidade en liña nos mercados de España e Portugal e que se focalizará nos principais medios audiovisuais e impresos de ambos os países, en Redes Sociais e Youtube, e nas diferentes páxinas webs do grupo. Ademais, esta iniciativa promocionarase nas preto de 1.500 axencias de Traveltool que o Grupo turístico ten en ambos os países.A campaña complétase con outros produtos temáticos complementarios como as innovadoras Rutas en coche, na que Logitravel.com é actual referente no mercado, que permitirán ao viaxeiro explorar ao seu aire, con todas as comodidades e no seu coche de aluguer, os innumerables atractivos que ofrece o destino ourensán.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.