Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense informa sobre a apertura do prazo de inscrición a terceira edición a Lanzadeira de Emprego de Ourense, un proxecto no que colabora coa Fundación Telefónica e a Fundación Santa María La Real. As incricións están abertas ate o 8 de novembro.

 A próxima Lanzadeira de Emprego de Ourense será a terceira que funcione na cidade tras as dúas anteriores edicións celebradas en 2016, con bos resultados, cun balance de inserción laboral do 60%.

O Alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, agradeceu a ambas as fundacións a súa colaboración e sinalou que "no seu día, na presentación deste proxecto de lanzadeiras, dixen que era un dos proxectos máis ilusionantes que estamos a realizar no Concello; e hoxe saio con esa idea reforzada, pois é un dos obxectivos fundamentais do goberno que presido o xerar emprego".

Esta terceira Lanzadeira de Emprego renova e reforza a ilusión e o compromiso deste Concello coa procura activa de emprego, tal e como
sinala o concelleiro de Promoción Económica, Jorge Pumar: "Os resultados e balance tan positivos das anteriores edicións son o mellor exemplo para demostrar que as lanzadeiras non son só un proxecto innovador e ilusionante, senón eficaz na loita contra o desemprego en Ourense".

O obxectivo desde proyecto consiste en axudar aos interesados para adestrar novas técnicas para atopar un emprego en equipo, reforzar as súas competencias profesionais, mellorar a súa empregabilidade e achegarlles novas posibilidades que faciliten a súa inserción laboral.


Perfil dos participantes

A III Lanzadeira de Emprego de Ourense irá destinada a 20 mozos desempregados, menores de 35 anos. No entanto, se as 20 prazas non se cobren con estes perfís, se reserva a posibilidade de que cinco poidan destinarse a persoas de maior idade, ata os 59 anos. Poderán ter calquera nivel formativo (ESO, Formación Profesional, Bacharelato, así como diplomaturas ou licenciaturas universitarias) e proceder de calquera sector laboral, teñan ou non experiencia previa.

Os participantes neste proxecto non responden a un perfil formativo concreto, senón que participa tanto xente nova con estudos básicos; coma procedentes da Formación Profesional ou Bacharelato, ou que remataron diplomaturas ou licenciaturas universitarias.

Do mesmo xeito, ós participantes tampouco se lles esixe experiencia nun sector laboral determinado; senón que a participación está aberta a persoas con distintas traxectorias e procedentes de áreas laborais diferentes, con ou sen experiencia, e incluso con especiais dificultades de acceso ao mercado laboral.


Deste xeito, cada lanzadeira está integrada por un equipo moi heteroxéneo, coa idea de desterrar a competencia directa, e fomentar a cultura colaborativa. Os seus organizadores buscan perfís diferentes, que se complementen e que se axuden uns ós outros á hora de buscar un traballo, pero a través de novas técnicas e con novas ferramentas.

Qué fai a Lanzadeira?

As 25 persoas seleccionadas, reúnense 4 días á semana no Centro de Iniciativas Empresariais. Nesas reunións levan a cabo sesións de coaching e intelixencia emocional, dinámicas de comunicación, potencian a creación da súa marca persoal e a procura dun emprego 2.0. Entre as labouras que fan durante as clases destacan técnicas de adestramento de entrevistas persoais; elaboración de mapas de empleabilidade, visitas a empresas, reunións con emprendedores e procesos de intermediación laboral con responsables de Recursos Humanos.

Inscrición 

As persoas interesadas en participar no programa, de carácter gratuito e voluntario, dispoñen ate o 8 de novembro para inscribirse a través do Enlace para a inscrición na web de Lanzaderas o en formato presencial, solicitando e presentando o correspondiente formulario no Centro de Iniciativas Empresariais (Rúa Padre Feijoo, 1ª), en horario de 8 a 15 horas; ou na Oficina de Atención Ciudadana (Concello, Praza Major, 1), en horario de 9 a 14 e de 16 a 20 horas.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.