Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, agradeceu este mércores a "implicación" da Xunta de Galicia, a través das consellerías de Cultura e Educación e Infraestruturas para que a Ponte Romana ?poida lucir? en todo o seu esplendor. Así o sinalou durante o acto de iluminación da Ponte Romana da cidade, co que remata a primeira fase de recuperación deste monumento e que supuxo unha substitución de parte do firme e a retirada de elementos alleos que afeaban o monumento.

"Estamos nun momento moi positivo para cidade", resaltou o alcalde durante o acto, que contou coa presenza do presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo; do conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez e a conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Éthel Vázquez.

Vázquez "valorou" o "empeño" do Executivo galego para seguir mellorando o estado da ponte romana. Neste sentido confirmou que desde a Xunta se "contempla" unha nova partida orzamentaria o próximo ano.

"A ponte é un emblema da cidade e de Galicia. Tamén da unión entre as dúas beiras do río, do sistema de transporte e do progreso da cidade. Por iso merece a pena traballar para que siga sendo un sinal de identidade para todos", concluíu o alcalde.

Núñez Feijóo

Pola súa banda, o presidente da Xunta, Alberto Núñez referiuse ás obras da Ponte Romana como un exemplo da aposta por preservar, recuperar e pór en valor o patrimonio da Comunidade.

"Hoxe damos por concluídos os traballos da primeira fase da intervención coa que a Xunta cumpre coa súa deber", dixo, incidindo en que as construcións históricas precisan dunha protección activa que evite que desaparezan e deteriórense co paso do tempo.

O titular da Xunta avanzou, ademais a segunda fase das obras co obxectivo de estender á contorna da Capela de Vos Remedios o proxecto de posta en valor da ponte.

Concluíu destacando á cidade de Ourense como un exemplo en cooperación e disposición ao acordo, reflectido tamén en proxectos como a obra de reparación da Ponte do Milenio e a conversión dos antigos restos da igrexa de San Francisco nun museo.

 

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.