Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

“A túa indiferenza, mátame” é o lema co que o Concello quere implicar e facer reflexionar á sociedade con motivo do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres.

Hoxe foron presentadas as actividades programadas con motivo deste día no Salón de Plenos, a cargo da concelleira de Igualdade, Sofía Godoy, e do alcalde de Ourense, Jesús Vázquez.

Sobre o traballo continuo no apoio ás mulleres vítimas de maltrato é algo que quixo poñer en valor o rexedor ourensán na súa intervención.

271 mulleres atendidas en 2015

No Centro de Información Municipal ás Mulleres (CIMM) foron atendidas o pasado ano 271 mulleres, das que 204 estaban comprendidas en idades entre os 25 e os 54 anos. E 228 dese total con fillos ao seu cargo.

Nas consultas realizadas, comprenden asesoramento xurídico, asesoramento psicolóxico, atención ás vítimas de violencia con medidas xudiciais, orientación sobre emprego, e solicitudes de información. “Unha durísima realidade á que non somos alleos no Concello de Ourense, motivo polo cal quero transmitir desde aquí a miña gratitude ao persoal do Centro de Información Municipal ás Mulleres e á Concellería de Igualdade e Asuntos Sociais polo traballo que desenvolven no seu día a día prestando unha axuda vital para axudar a quenes máis precisan de nós”, sinalou Jesús Vázquez.

Actividades

E para loitar contra a indiferenza que mata, o Concello articulou unha campaña que comezará co Festival de Voces Femeninas no Teatro Principal, onde Anaïs Mitchel e Soley homenaxearán a Kate Bush.

O día 25 de novembro, Trécola Teatro representará en diversos lugares a campaña: na rúa Paseo, na Praza Maior, nos Xardíns Padre Feijóo, na Subdelegación do Goberno... Co fin de visibilizar e chamar a atención sobre este problema que é de todos e sobre o que nunca debemos apartar a mirada.

O acto institucional no Salón de Plenos e a estrea da curtametraxe “O Partido”, protagonizado polo alumnado no instituto das Lagoas completarán os actos do venres.

Os días 28 e 30 de novembro, porase en marcha no Espazo Lusquiños un curso de autodefensa para as mulleres, que impartirán Mai Insúa e Cristi Tojo, ás 17:30 e ás 20:30 horas en segunda quenda. Durante o mes de decembro tamén desenvolverá un curso de defensa personal.

Finalmente, o 29 de novembro, e coorganizado polo Cineclube Padre Feijóo, proxectarase na Biblioteca Pública o filme “Sonita”.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.