Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense vén de recoller, nun acto celebrado no Palacio da Magdalena de Santander, o certificado de boas prácticas entregado polo comité español de Unicef pola iniciativa do Programa de actividades infantís de educación ambiental que desenvolve o Botánico de Montealegre.

O recoñecemento, recollido pola concelleira Sofía Godoy, “evidencia o labor na implementación de accións ou programas que garantan a aplicación da Convención sobre os dereitos dos Nenos e, polo tanto, contribúen a mellorar o benestar da infancia e da adolescencia”, recoñece Unicef, “ademais de ser fonte de inspiración para outras cidades e xeradoras de coñecemento e de saber facer”.

Desde o departamento de Medio Ambiente, destácase o carácter novidoso e atractivo das actividades propostas, ao tempo que se traballa para na programación de máis actividades tendo en conta as opinións dos usuarios: incrementar o número de sesións e adaptalas aos contidos máis demandados. Paxaros de la, Sementeiro e Sr. Céspede, Explorador/a por un día, Paso a paso polo mundo vexetal ou exposicións temporais coma a dos bonsais ou as plantas carnívoras son algunhas das iniciativas recoñecidas.

Por outra banda, o certificado supón unha medida de fomento do lecer en familia co que se persegue fortalecer as relacións familiares e a creación dunha conciencia e sensibilidade ambiental especial nos cativos que despois trasladan a outros lugares coma o fogar ou a escola. O Concello de Ourense recollerá a certificación nun acto o vindeiro 15 de novembro no Palacio da Magdalena, en Santander.

A participación do Concello de Ourense no certame de boas prácticas reflicte o compromiso do Concello de traballar na liña que marca UNICEF. A obtención do recoñecemento reforza o Plan de Infancia e Adolescencia que está a desenvolver o Concello a través da Concellería de Asuntos Sociais -de feito, a presentación do proxecto de Educación Ambiental no Montealegre parte de ambas concellerías, Medio Ambiente e Asuntos Sociais-, e que vén recollendo desde o ano pasado a opinión e participación de axentes educativos públicos e privados da cidade para converter a Ourense nunha cidade amiga da infancia e da adolescencia.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.