Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

A mellora da mobilidade urbana é un dos grandes empeños do Goberno Municipal. Tendo en conta que moitas das eivas neste aspecto se dan en vías que non son de titularidade municipal, o Concello de Ourense solicita colaboración as restantes administracións para conseguir itinerarios seguros e accesibles. Así, froito desta cooperación institucional, a Xunta estima as peticións formuladas polo Concelo de Ourense, e acometerá reparación de baldosas en 11,55 km de beirarrúas que son de titularidade autonómica.

Así o confirmou a conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, nunha reunión de traballo co alcalde, Jesús Vázquez, na que tamén participaron o concelleiro José Araújo, o director da Axencia Galega de Infraestruturas, Francisco Menéndez e técnicos do Concello e da Consellería. O orzamento de licitación destes traballos, que asumirá a Consellería de Infraestruturas, ascende a 60.303,01 euros.

"A colaboración da Xunta é primordial para conseguir solucionar un problema que sufrimos a diario os peóns desta cidade, algo polo que agradezo a sensibilidade e a disposición da Consellería de Infraestruturas, personificada na súa titular, Ethel Vázquez, á hora de atender as demandas que lle formulamos desde o Concello", sinala o alcalde, Jesús Vázquez.

As rúas

As rúas nas que se acometerá a reparación de baldosas deterioradas serán Isaac Piñeiro, Emilia Pardo Bazán, Concordia, Progreso, Río Arnoia, Sánez Díez, Bispo Lourenzo, Velázquez (entre Castro Canseco e Remedios) e Granxa, así como as avenidas de Coruña, Bos Aires, Zamora, As Caldas e Celanova.

As actuacións consistirán en solucionar as deficiencias detectadas nas beirarrúas e mellorar a seguridade vial. Así, nas zonas onde se observan losetas en mal estado (rotas ou soltas), reporanse por outras novas. Onde esté a beirarrúa deteriorada, demolerase a superficie y reporase o novo pavimento. Tamén se actuará onde se detecten defectos en materia de accesibilidade, refacendo rebaixes e reforzando tamén a visibilidade en pasos peonís.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.