Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

Concello, Xunta e Deputación acordan o emprazamento do futuro Centro de Atención Terapéutico e Ocupacional de Ourense. O Concello pon a disposición da Xunta unha parcela axeitada ás necesidades que reclaman os pais e nais para emplazar o futuro centro terapéutico e ocupacional para a atención ás persoas con discapacidade de máis de 21 anos da provincia (CAPD)

Esta parcela, propiedade do Concello, atópase en Berrocás e conta con máis do dobre de superficie prevista (4.600 metros cadrados). Será preciso unha modificación de uso urbanístico que será sometida a aprobación do Pleno do Concello do mes de marzo, tal e como se comprometeu o alcalde na reunión mantida este 16 de febreiro

A Delegación da Xunta de Galicia en Ourense acolleu unha reunión técnica para analizar a localización do futuro Centro de Atención Terapéutica ás Persoas con Discapacidade de Ourense (CAPD). Neste encontro de traballo participaron o alcalde, Jesús Vázquez, e o concelleiro de Urbanismo, José Cudeiro, en representación do Concello. En representación da Deputación asistiu o seu vicepresidente primeiro, Rosendo Fernández. Por parte da Xunta de Galicia, ademáis do conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, e da delegada territorial, Marisol Díaz, tamén estivo presente a directora xeral de Maiores e Persoas con Discapacidade, Fabiola García Martínez, así como o subdirector xeral de Proxectos e Accesibilidade, Guillermo Ramón Evia Pérez.

O obxecto desta reunión foi o de analizar as posibles alternativas que existen para localizar o devandito centro e dar así cumprimento á demanda dos pais e nais afectados e á decisión plenaria do Concello de Ourense, toda vez que o proxecto de adaptar a antiga Escola Fogar de Mariñamansa para albergar este equipamento foi finalmente desestimada.

En concreto, o Concello propuxo tres alternativas, das que finalmente foi elixida unha, xa que permitirá plena disponibilidade tralo Pleno do Concello de Ourense do mes de marzo. O alcalde, Jesús Vázquez, comprometeuse a levar esta modificación de uso para a súa aprobación plenaria, co fin de dar cumprimento ás demandas dos pais e nais, ademáis de duplicar o espazo previsto inicialmente (4.600 metros cadrados).

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.