Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

URBACT II é un programa da UE que promove o intercambio e a aprendizaxe entre cidades en materia de desenvolvemento urbano sostible. Permite que as entidades participantes traballen xuntas no desenvolvemento de solucións ós maiores desafíos urbanos reafirmando o seu papel principal en abordar os crecentes e complexos desafíos sociais. Lles axuda a desenvolver solucións pragmáticas novas e sostibles e que integran as dimensións económica, social e medioambiental. E lles permite compartir boas prácticas e experiencias con tódolos profesionais involucrados na política urbana.

Este programa xorde da “Estratexia Lisboa-Gotemburgo” e forma parte da política de cohesión europea. O seu financiamento corre a cargo do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional e dos estados membros.

O Concello de Ourense participa no proxecto “Comida sostible en comunidades urbanas", encadrado dentro dunha das 9 áreas de coñecemento xenérico do programa, a de “Entornos Urbanos Baixos en Emisións de Carbono". O proxecto atópase liderado por Bruselas Medioambiente, organismo público que xestiona as políticas mediambientais e enerxéticas da Rexión Bruselas-Capital. E conta coa participación doutras oito cidades europeas.

O Plan Come Ourense

Plan de Acción Local (LAP) presentado e en execución polo Concello de Ourense ten o nome de “Come Ourense”. O plan ten tres liñas básicas que se concretan en “accións”. A caixa de hortas é a acción que desenvolve a liña básica “Cultivo”.

A Acción pretende facilitar un intercambio entre os propietarios de terras que non as traballan e as persoas interesadas en cultivar hortas pero que non dispoñen delas.

O desenvolvemento da acción permite poñer en marcha unha base de datos, incluso cartográfica, onde os cidadáns poidan rexistrarse para producir dito intercambio.

Para dar seguridade a ditos intercambios os arrendamentos de hortas baséanse nun contrato-tipo, aprobado polo Grupo de Apoio Local (ULSG) do plan e redactado polos servizos municipais. Non se autoriza contraprestación en diñeiro.

Documentación

Deseguido insértase o protocolo de actuación establecido para o proceso de información, rexistro e xestión da caixa de hortas; o modelo do contrato; os modelos de instancias así coma as bases de datos existentes (hortas dispoñibles, produtores e acordos formalizados), que serán actualizadas semanalmente.

 

 

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.