Praza Maior 1        988 388 100

Atopar
Buscador Concello de Ourense

Concello

O Concello de Ourense amplía a oferta de actividades para nenos e nenas que organizará durante a próxima Semana Santa nos centros cívicos e Centro de Información Municipal ás Mulleres (CIMM).

Centros Cívicos

Os centros cívicos (Colón, A Cuña, A Ponte, As Termas e Seixalbo) organizan, coma en anos anteriores, obradoiros nos que cativos e cativas poderán participar en actividades de lecer durante as súas vacacións escolares (os días 10, 11, 12 e 17 de abril), de 11 a 13:30 horas. Como novidade, e reforzo destas, o Concello organizará tamén nos centros cívicos a actividade “Espazo Coeduca”, que se desenvolve habitualmente no CIMM, desde as 9:00 ata as 11:00 horas.

A oferta de actividades estenderase así desde as 9:00 ata as 13:30 horas, coa finalidade de contribuír a facilitar a conciliación da vida familiar e laboral.

As persoas interesadas poden recoller e presentar as súas solicitudes de inscrición nos propios centros, ata o 7 de abril.

Centro de Información Municipal ás Mulleres

Por outra banda, o Centro de Información Municipal ás Mulleres (CIMM) sito na rúa do Ensino, 24, acollerá nunha nova edición de Espazo Coeduca, aínda que ampliando tamén os horarios, que serán de 9 a 13:30 horas.

Espazo Coeduca é un programa socioeducativo que o Concello vén desenvolvendo desde 2012 no CIMM, dirixido a escolares de 4 a 12 anos e as súas familias, durante períodos de vacacións, cun triplo obxectivo:

  • De cara ás nenas e aos nenos: crear un espazo de aprendizaxe, lúdico e creativo, onde se desenvolvan actividades que posibiliten que as nenas e nenos se sintan protagonistas do seu propio proxecto vital e que lles permitan vivenciar que o feito de ser mulleres ou homes ten a mesma importancia.
  • De cara ás familias: ofrecerlles un espazo alternativo e igualitario, de aprendizaxe e lecer, adaptado ás necesidades e aos tempos das familias, así como á súa conciliación, onde se pretende concienciar a nais e pais sobre os estereotipos e expectativas que inconscientemente poden transmitir ás súas fillas e fillos condicionando o seu desenvolvemento persoal.
  • Respecto á sociedade: ofrecer un espazo que fomente a educación equitativa e igualitaria en liberdade e a convivencia coa diversidade, promovendo un modelo coeducativo onde non teña cabida ningún tipo de discriminación.

Aula de Oira e bibliotecas

O Concello organiza tamén actividades de conciliación na Aula da Natureza do Río Miño, para alumnado de Educación Primaria, os días 10, 11, 12 e 17 de abril de 10.00 a 13.00 horas e de 16.00 a 19.00 horas, e nas bibliotecas Municipais (para escolares de 4/10 anos):

  • A Carballeira: Sábado 8 de abril de 11.00 a 13.00 horas e o 10, 11, 12 e 17 de abril de 10.00 a 13.30 horas
  • A Ponte: sábado 8 de abril de 11.00 a 13.00 horas e o 10,11e 12 de abril de 10.00 a 13.30 horas
  • San Francisco: 10, 11 e 17 de abril de 10.00 a 13.30 horas

As actividades son gratuítas e o prazo de inscrición está aberto ata o día 7 de abril na Concellería de Educación (para a Aula de Oira) e nas propias bibliotecas.

Clasificación dos Indicadores de Transparencia

  PUBLICIDADE ACTIVA E INFORMACIÓN SOBRE A CORPORACIÓN MUNICIPAL:

1. Os datos biográficos do Alcalde e das/os concelleiras/os do Concello.

2. Axenda institucional do alcalde.

3. Gastos de viaxe do Alcalde e dos demais cargos electos do Concello.

4. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Concello de Ourense e relación dos cargo (postos) de confianza ou Persoal eventual, e o importe das súas retribucións.

5. Datos básicos dos órganos descentralizados, entes instrumentais e sociedades municipais:Consello Municipal de Deportes (CMD).

6. Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consello Municipal de Deportes

7. Retribucións percibidas por altos cargos do Concello

8. Rexistro de Intereses de Actividades e Bens dos Altos cargos do Concello

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE A PLANIFICACIÓN, ORGANIZACIÓN E PATRIMONIO DO CONCELLO:

9.  Planes e programas anuais e plurianuais municipais.

10. Organización Municipal.

11. Xestión, conservación e eliminación de documentos e arquivos do Concello.

12. Relación de inmobles propios (pdf) e Relación de inmobles en réxime de arrendamento (pdf)

13. Relación dos vehículos oficiais (propios ou en réxime de aluguer) adscritos ao Concello de Ourense (pdf)

14. Inventario de Bens e Dereitos do Concello de Ourense (pdf)

 

  PUBLICIDADE ACTIVA SOBRE OS ÓRGANOS DE GOBERNO MUNICIPAIS, INFORMES E RESOLUCIÓNS XUDICIAIS:

15. Código ético de bo goberno.

16. Ordes do día previas aos plenos municipais.

17. Actas dos plenos municipais.

18. Acordos da Xunta de Goberno.

19. Vídeos das sesións dos plenos municipais.

20. Resolucións xudiciais que afectan ao Concello

21. Resolucións de autorización ou recoñecemento da compatibilidade e as autorizacións de exercicio de actividade privada altos cargos (pdf)

  CONTRATACIÓNS:

48. Contratos (non incluídos os contratos menores) realizados polo Concello.

49. Contratos menores realizados polo Concello.

50. Modificación dos contratos realizados polo Concello.

51. Composición, forma de designación e convocatorias das mesas de contratación (pdf)

52. Actas das mesas de contratación.

53. Datos estatísticos sobre a porcentaxe en volume orzamentario dos Contratos adxudicados a través de cada un dos procedementos previstos na lexislación de contratos do sector público.

54. Informe explícito da publicación dos contratos na Plataforma de Contratación do Sector Público (PCSP)

 

  CONVENIOS, ENCOMENDAS DE XESTIÓN E SUBVENCIÓNS:

55. Relación de convenios e encomendas de xestión subscritos (pdf)

56. Relación de subvencións e axudas públicas concedidas polo Concello (pdf)

57. Asignacións económicas que se conceden a cada un dos Grupos políticos municipais.

 

  SUBMINISTRADORES E CUSTOS DOS SERVIZOS:

58. Lista de provedores, adxudicatarios e contratistas máis importantes do Concello (pdf)

59. Información sobre o Custo efectivo dos servizos prestados polo Concello.

  VISIBILIDADE, CANLES E CARACTERÍSTICAS DO ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

72. Existe na Web Municipal un espazo destacado para difundir o procedemento administrativo do Dereito de acceso á información.

73. Información sobre o procedemento administrativo presencial para exercer o dereito de acceso á información.

74. Formulario de solicitude de acceso á información pública.

75. A canle electrónica de solicitudes de acceso á información pública permite diversos tipos de identificación, sen ser necesario o uso de certificados dixitais o a achega de datos fiscais.

76. Informe de que a canle de solicitude de acceso á información pública permite o seguimento da tramitación por parte do interesado.

77. Formulación de queixas e suxestións en relación co Acceso á información.

 

  RECLAMACIÓNS E AVALIACIÓN DO DEREITO DE ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA:

78. Procedemento para presentar reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

79. Informe de que na Web municipal está operativa e claramente visible a entidade municipal responsable ante calquera presentación de reclamacións por denegación total ou parcial no exercicio do dereito de acceso á información.

80. Información estatística de datos relativos a: Número de solicitudes de acceso á información recibidas; resoltas dentro de prazo, desestimadas, en todo ou en parte; e o resumo temático xeral das solicitudes de acceso á información recibidas.